4


نيا تو خطرناكه

حرف حق تلخه

 

همیشه بهم می­گفتی دهنت بوی شیر میده. اما الان بیا بو کن دهنم بوی الکل می­
 
ده. همیشه بهم می­خندیدی و می­گفتی چرا آدامس تو دهنته الان رو بیا ببین که تا
 
اولین سیگارم نسوخته دومی رو روشن می­کنم اون وقتا بهم می­گفتی این لباسای
 
بچه­گونه وجاج بابایی چیه پوشیدی اما الان رو ببین لخت لختم تو خیابون زیر بارون
 
 اون وقتا بهم می­گفتی تا کی می­خوایی زیر اون سقف بمونی و کورکورانه زندگی
 
کنی اما حالامو نگاه کن نه سقفی بالا سرمه و نه اختیار زندگی، چرخ و فلکم خودش
 
می­چرخه و من هیچ شانسی ندارم یادته همیشه به من می­گفتی یه تغییر، یه
 
ریسک، یه احساس یه نگاه یه آرزو یه اخم یا یه چشمک امکان داره که زندگیت
 
رورویایی کنه منم به حرفت گوش کردم. الان هم یه زندگی رویایی دارم الان دیگه
 
هیچ کاباره­ای وپارتی نیست که من نرفتم هیچ شراب والکلی نیست که نخوردم و
 
هیچ لباسی نیست که نپوشیدم الان من آزادم من خوشحالم اما قلبم تیر میکشه
 
شاید حرفای تو اشتباه بود اما من به خاطر داشتن تو این کارها رو کردم تو برام
 
چی­کار کردی؟
 
رفیق

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 25 دی 1391برچسب:,ساعت 18:43 توسط اشك| |


Power By: LoxBlog.Com